WeldinAir - Svejserapporter på mobilen

13-02-2020 10:00

Med en WeldinAir løsning kan de fleste MSA elektrosvejsemaskiner nu få forbindelse til internettet og dermed svejserapporter direkte på mobilen. Data deles nemt med kunder eller kollegaer.

WeldinAir dongle

WeldinAir

Når WeldinAir donglen er monteret bag i MSA svejsemaskinen og app’en aktiveret har man mulighed for:

• Hurtig indsamling af svejsedokumentation
  • Øjeblikkelig upload via 4G/LTE netværk
  • Fuldt overblik over elektrosvejseprocessen
  • Deling af svejserapporter

Passer til de fleste MSA Elektrosvejsemaskiner

RVT_MSA_WeldinAir_1

Alle relevante svejseinformationer opsamles
Med WeldinAir donglen monteret i svejsemaskinen opsamles alle relevante svejseinformationer i løbet af svejseprocessen. Evt. fotos f.eks. af svejseforberedelsen gemmes i høj opløsning.

Alle svejseinformationer kan deles
Svejseinformationer kan deles i real tid mellem installatøren og en tilsynsførende eller kunde, via 4G eller LTE netværket.

Følg svejseprocessen på mobiltelefonen
Det er nemt og overskueligt at følge svejseprocessen på mobilen, uanset lysforhold eller støj på byggepladsen.

WeldinAir app’en kan hentes gratis
WeldinAir findes både til iOS og Android mobiltelefoner og bliver løbende opdateret.

Passer den til min maskine ?
WeldinAir kan eftermonteres på mange af vores MSA elektrosvejsemaskiner bl.a. MSA 2.0 (produceret efter juni 2015), MSA 2.1, MSA 4.0, MSA 330 og MSA 340. MSA 2.0 kræver en software opdatering, hvilket sker ved en standard-kalibrering. Kontakt os for at bede om en demonstration og hør hvordan du kommer i gang med WeldinAir.

Digitalisering
WeldinAir er lavet til virksomheder og forsyninger, der ønsker at fremskynde deres digitaliseringsproces, hvilket øger effektiviteten og kvaliteten ved både installation og reparation.

WeldinAir dongle monteres bag i MSA'en

MSA with WeldinAir dongle

Download datablad

Kim Rantzau