Indvielse af GF Piping Systems nye hovedkvarter og træningscenter i Schaffhausen, Schweiz

04-12-2019 13:00

Cirka 100 gæster deltog i åbningsceremonien for det moderniserede hovedkvarter og nye uddannelsescenter for kunder og GF medarbejdere hos GF Piping Systems, GFs største afdeling. Det åbne arbejdsmiljø er designet til at tilskynde medarbejderne til at samarbejde og derved styrke innovationen.

Inauguration GF Piping Systems Headquarters, Schaffhausen (Switzerland), 2019

Christian Amsler deltog i den officielle åbningsceremoni på vegne af regeringsrådet i Kantonen Schaffhausen sammen med borgmesteren i Schaffhausen Peter Neukomm samt repræsentanter for regionale virksomheder og partnere og kunder fra hele verden.

”GF blev grundlagt her i Schaffhausen for 217 år siden. Vi er stolte af vores arv og historie. Denne investering er en måde at bekræfte vores engagement i Schaffhausen som en placering, ”kommenterede administrerende direktør Andreas Müller i sin åbningstale. Medlem af det kantonale regeringsråd Christian Amsler brugte sin tale til at udtrykke taknemmelighed: ”I betragtning af de nuværende globale udfordringer var det på ingen måde en selvfølge beslutning at vælge at foretage denne investering. Vi er stolte over, at GF har så tætte bånd til Schaffhausen. ”

Bæredygtig, fremadrettet investering
Med den komplette renovering har GF søgt at tilskynde til udveksling og samarbejde mellem medarbejdere med henblik på at styrke innovation inden for virksomheden. Som Joost Geginat, præsident for GF Piping Systems, understregede i sin tale: ”Innovation trives, når der er plads til fri og åben diskussion. At oprette en bygning, der ville tilskynde til den type aktivitet, var en af ​​vores højeste prioriteter. ”

I løbet af de sidste 18 måneder er der derfor oprettet 3.000 kvadratmeter nye kontorer med samarbejds-, team- og projektområder samt et træningscenter med moderne træningsrum og et showroom.

Energioptimering
Med de helt nye solcellepaneler og andre energieffektivitetsforanstaltninger opfylder bygningen Minergie-standarden. I alt har GF investeret omkring 20 mio. CHF. Moderniseringen af ​​GF Piping Systems hovedkvarter er det største GF-investeringsprojekt i Schaffhausen i de sidste 30 år.

GF Piping Systems er den førende leverandør af rørsystemer lavet af plast og metal. Afdelingen fokuserer på systemløsninger og komponenter af høj kvalitet til sikker transport af vand, kemikalier og gasser samt tilsvarende tjenester. Produktporteføljen af ​​fittings, ventiler, rør, automatisering og sammenføjningsteknologier dækker alle anvendelser af vandcyklussen.

Billeder fra begivenheden finder du her på vores koncern hjemmeside hjemmeside.

Jan Zaremba

jan dot zaremba #at# georgfischer dot com