Ons MVO jaarverslag 2015 is uit en daar zijn wij best een beetje trots op!

13-sep-2016 13:51

De juiste balans vinden tussen People, Planet en Profit, dat is waar het om draait bij Maatschappelijk Verantwoord Ondernemen (MVO). Wat wij er vorig jaar aan gedaan hebben om die balans te vinden, leest u in ons allereerste MVO jaarverslag.

Ons MVO jaarverslag 2015 is uit en daar zijn wij best een beetje trots op!

Speerpunten

Zo leest u in ons MVO jaarverslag onder andere wat wij bereikt hebben ten aanzien van de twee voor ons belangrijkste MVO speerpunten: de gezondheid en veiligheid van onze mensen en de zorg voor ons milieu. Op beide gebieden hebben wij acties ondernomen en hebben wij zichtbare resultaten geboekt, waar wij als bedrijf best een beetje trots op zijn. Wilt u het allemaal nog eens nalezen? U kunt ons MVO jaarverslag nu downloaden.

We gaan door

Met dit MVO jaarverslag houdt het natuurlijk niet op. We gaan door op deze ingeslagen weg en blijven ons actief inzetten voor MVO. Dit betekent een nog bewustere beleidsvoering die ons helpt de impact van onze acties zoveel mogelijk te beperken. Met een jaarlijks terugkerende MVO rapportage informeren wij u graag over de duurzame keuzes die wij maken om er, samen met u, een betere wereld van te maken.

Download ons MVO jaarverslag

Geen nieuws meer missen?

GF diginieuws, meld u aan voor onze digitale nieuwsbrief

Altijd op de hoogte blijven van ons laatste nieuws? Schrijf u dan vandaag nog in voor onze digitale nieuwsbrief, GF diginieuws, die eens per twee maanden verschijnt.

Schrijf u in voor onze digitale nieuwsbrief